Leveret af
Lægeforeningen - forsikringsoversigt

Erhvervsforsikringer

Her kan du se alle de erhvervsforsikringer, der er med i aftalen med Lægeforeningen. Sammensæt frit efter dine behov for din lægepraksis. Finder du ikke, hvad du har brug for, kan du se endnu flere erhvervsforsikringer på tryg.dk.

Forsikringen dækker, hvis din virksomhed bliver erstatningsansvarlig for skader på andre personer eller deres ting.

Lovpligtig forsikring, der dækker, hvis dine medarbejdere kommer til skade på jobbet.

Indeholder både ansvarsforsikring og kaskoforsikring. Hurtig vejhjælp og mulighed for lånebil ved motorstop.

Sikrer værdien af både bygningen og bygningens funktion. Dækker ved fx vandskade, vejrskade og indbrud.

Dækker ved hacker- og virusangreb. Så er du sikret mod identitetstyveri og driftstab. Du får professionel rådgivning i tilfælde af et angreb.

Når dine medarbejdere tager på korte eller lange erhvervsrejser i udlandet, er de med denne forsikring dækket ved sygdom og skader.

Som indehaver er du ikke dækket af den lovpligtige arbejdsskadeforsikring, som dine medarbejdere er omfattet af. Få den samme gode dækning.

Denne forsikring er nøglen til alle fordelene du får, som medlem af Lægeforeningen. Dækker bl.a. pludselig skade, netbankstyveri - og som en nyhed også retshjælp.

Når du vælger tandforsikring til din virksomhed, giver vi tilskud til de fleste tandlægebehandlinger.

Sikrer, at dine medarbejdere altid kan få den rigtige hjælp, hvis de kommer til skade ved en ulykke.

Med en patientforsikring er du som speciallæge dækket ved patientskader. Forsikringen er lovpligtig.

Langtidssygemeldinger kan have stor økonomisk indflydelse på en virksomhed. Bliv dækket, så du ikke lider økonomisk, når dine medarbejdere bliver syge.

Forsikringspakker til kunder i Lægeforeningen

Vælg en pakke, der passer til din klinik

Tryg og Lægeforeningen har i samarbejde skræddersyet tre forsikringspakker, som passer særligt til klinikker. Vælg mellem Super, Udvidet og Basis for at finde den rette sammensætning af erhvervsforsikringer til lige præcis din klinik.

Vælg din pakke