Leveret af
En solid dækning med den lovpligtige ansvarsforsikring, hvis du kommer til at skade andre eller deres biler. En solid ansvars- og kaskoforsikring – både, hvis du ejer din bil eller leaser en bil. Dækker, hvis dit barn kommer til skade ved en ulykke eller bliver ramt af alvorlig sygdom. Dækker skader på din camping- eller teltvogn ved fx tyveri eller hærværk. Giver 3 års garanti på reparationer. Sikrer dit sommerhus eller feriehus mod skader – både selve bygningen og dine ting indenfor i huset. Dækker dit lovpligtige ansvar og betaler dyrlægeregningerne, hvis din hund bliver syg eller kommer til skade. En solid grunddækning, hvis der sker skader på dit hus eller have ved fx brand, storm, regn, tyveri og hærværk. Dækker, hvis dine ting bliver skadet, eller du kommer til at skade andre eller deres ting. Gælder hele husstanden. Forsikringen dækker dyrlægeregningerne, hvis din kat kommer til skade ved en ulykke eller bliver syg. En solid ansvars- og kaskoforsikring. Vælg at være forsikret 1. marts – 30. november eller hele året. Betaler udgifterne, hvis du bliver syg eller kommer til skade på en rejse. Hele familien er dækket året rundt. Et økonomisk plaster på såret, hvis du kommer til skade ved en ulykke og får varige fysiske eller psykiske mén.

Fandt du ikke den forsikring du søgte?

Aftalen mellem Lægeforeningen og Tryg indeholder ovennævnte forsikringer. Har du behov for andre forsikringer, kan du læse mere om dem på tryg.dk.

Andre forsikringer