Leveret af
Løbetur - Lægeforeningen

Her får du som medlem af Lægeforeningen forsikring med fordele

Her får du som medlem af Lægeforeningen forsikring til fordelagtige priser. Vi tilbyder – også mens du læser til læge – forsikring med særlige fordele.

Forsikringspakker til kunder i Lægeforeningen

Vælg en pakke, der passer til din klinik

Tryg og Lægeforeningen har i samarbejde skræddersyet tre forsikringspakker, som passer særligt til klinikker. Vælg mellem Super, Udvidet og Basis for at finde den rette sammensætning af erhvervsforsikringer til lige præcis din klinik.

Vælg din pakke

Fordele til medlemmer af Lægeforeningen

Lægeforeningen tilbyder dig fordelagtige priser og rabatter, som du kan bruge hjemme eller på arbejdet.

Se fordele

Sikrer dig både som læge og privatperson

Lægeforeningens forsikringsaftale indeholder alle de nødvendige dækninger til at sikre både dig selv, din familie og din lægepraksis. Aftalen er fleksibel, så du frit vælger de privat- og erhvervsforsikringer, du har brug for.

Med i forsikringerne får du de særlige Plus-fordele og Tryg Plus Erhverv, som bl.a. giver adgang til rådgivningslinjer, ekstra sikkerhed ved ID-tyveri og netbanksforsikring.

Særlige fordele i forsikringerne

Få mindst 20 % på de vigtigste privat- og erhvervsforsikringer.

Tryg Plus-fordele

Trygs særlige Plus-fordele og Tryg Plus Erhverv følger med i forsikringerne og giver ekstra sikkerhed og services.

Sikrer din lægetaske

Med i indboforsikringen får du sikret din lægetaske ved tyveri – fx hvis den bliver stjålet fra bilen.

Netbanktyveri og cyberforsikring følger med

Har du erhvervsforsikringer til din lægepraksis, får du også Netbanktyveri, som dækker elektronisk indbrud i din netbank, og cyberforsikring der giver dig eksperthjælp ved virus- og hackerangreb.

Rabat på designermøbler

Køb lækre designermøbler fra bl.a. Fritz Hansen, Hay, Eames og VIPP med op til 30 % rabat.

Bonus i tryg - kvinde tjekker sin bonus på sin mobil

Kunder i Tryg har mulighed for bonus

Når du er kunde hos os, er du medlem af TryghedsGruppen, som er den største aktionær i Tryg. TryghedsGruppen udbetaler i 2024 bonus til deres medlemmer svarende til 6 % af dine forsikringer hos Tryg for 2023.

Læs om bonus